Servisní činnost a NOC

Pokud provozujete vlastní technickou infrastrukturu, jako jsou automatizační systémy, regulace, FWE, LAN/WAN sítě, mikrovlnná zařízení nebo zabezpečení objektů (kamerové systémy a alarmy), nabízíme vzdálený monitoring a garantovanou údržbu s SLA. Zajistíme personální kapacity a náhradní díly . Prostřednictvím našeho dohledového centra poskytujeme monitoring a podporu včetně call centra a tiketovacího systému.

Servisní služby s garancí SLA

Vlastní servisní střediska v rámci ČR pracující v režimu 24/7

Dohledové centrum pracující v režimu 24/7

Garance dostupnosti náhradních dílů

SLA se smluvní reakční dobou a odstranění závady

Dohledové služby nad zákaznickou infrastrukturou

Dohledové centrum pracující v režimu 24/7

Dohledové služby a vzdálený management aktivních prvků a funkčních celků zákazníka

Call centrum pro zajištění vyřízení požadavků zákaznický aktivit

Předávání převzatých požadavků na předem definované řešitele zákazníka

Vlastní ticketovací systém s možností customizace pro zákaznické prostředí

Náhled zákazníka do grafických prostředí dohledu funkčních celků

Máte zájem o naše služby?

Zavolejte nám nebo napište a společně najdeme nejlepší řešení pro váš úspěch!