Servisní činnost a NOC
Pokud provozujete vlastní technickou infrastrukturu, jako jsou automatizační systémy, regulace, FWE, LAN/WAN sítě, mikrovlnná zařízení nebo zabezpečení objektů (kamerové systémy a alarmy), nabízíme vzdálený monitoring a garantovanou údržbu s SLA. Zajistíme personální kapacity a náhradní díly . Prostřednictvím našeho dohledového centra poskytujeme monitoring a podporu včetně call centra a tiketovacího systému.
Servisní služby s garancí SLA
Vlastní servisní střediska v rámci ČR pracující v režimu 24/7
Dohledové centrum pracující v režimu 24/7
Garance dostupnosti náhradních dílů
SLA se smluvní reakční dobou a odstranění závady
Dohledové služby nad zákaznickou infrastrukturou
Dohledové centrum pracující v režimu 24/7
Dohledové služby a vzdálený management aktivních prvků a funkčních celků zákazníka
Call centrum pro zajištění vyřízení požadavků zákaznický aktivit
Předávání převzatých požadavků na předem definované řešitele zákazníka
Vlastní ticketovací systém s možností customizace pro zákaznické prostředí
Náhled zákazníka do grafických prostředí dohledu funkčních celků
Máte zájem o naše služby?
Zavolejte nám nebo napište a společně najdeme nejlepší řešení pro váš úspěch!